Hvorfor du trenger et godt nettsted

Eller: Hva du bør være klar over...

Nettstedet ditt er bedriftens ansikt utad.

  • Det er det første stedet potensielle kunder finner deg - og sjekker hva du kan tilby
  • Det er første sted de vil gå når noen har anbefalt deg
  • Det er stedet der nåværende kunder ser etter kontaktinfo, hva du ellers kan gjøre
  • Det er første sted tilbydere og leverandører går før de tar kontakt
  • Det er der fremtidige medarbeidere går for å finne ut om dette er et godt sted å søke jobb
  • Og: Det er stedet dine kolleger jevnlig vil innom og sende andre til for å fortelle hvem og hva dere er

Et skikkelig nettsted er en viktig investering.

Et nytt eller omarbeidet nettsted koster penger. Men det er verdt pengene hvis det fungerer som det skal: En viktig info- og kontakt-kanal for både kunder og samarbeidspartnere.
Det sies at nettstedet ditt skal være din viktigste medarbeider.

Et nettsted koster både å bygge og drive.

Det koster selvfølgelig penger å sette opp. Men det konster også å drive etter at det står ferdig.

Rettere sagt: Et nettsted blir ikke og bør aldri bli ferdig. Det bør oppdateres og fornyes jevnlig både for de besøkendes skyld og for å holde seg oppe hos Google. Et stillestående nettsted faller fort på "ranken".

Det tekniske skal også holdes ved like og sikkerheten holdes oppe så inntrengere stanses. Trøkket fra hackere er større enn de fleste er klar over. Samtidig er det så mye enklere å sikre et nettsted enn å prøve reparere skaden etterpå. Ingen hackere har lykkes hos oss siden 2009.

Du gjør jobben din, vi vår.

Noe av vedlikeholdet kan du gjøre selv, særlig med nytt innhold. Det krever litt opplæring, men er ikke spesielt vanskelig.
Vi hjelper deg med dette - og alt annet teknisk som du helst ikke vil tenke på.

Alt dette bør du tenke på – og regne med at koster litt. Til gjengjeld får du det du skal:
Både du og dine besøkende får en informasjons- og markedsføringskanal som fungerer.
Og du kan konsentrere deg om jobben DU kan best: Å drive selve bedriften din videre.