Hvorfor du trenger et godt nettsted

Nettstedet ditt er bedriftens ansikt utad

  • Det er første sted de går for å finne kontaktinfo, muligheter, hva du gjør - enten det er kunder, tilbydere, fremtidige medarbeidere eller kolleger som vil fortelle hvem og hva dere er.
    God info ut om bedriften er kritisk viktig. Gjør det lett for folk  finne deg.

En viktig investering, din viktigste medarbeider

  • Et nytt eller omarbeidet nettsted er verdt pengene hvis det fungerer som det skal:
    En viktig info- og kontakt-kanal for både kunder og samarbeidspartnere.

Billig markedsføring

  • Et godt nettsted er en billig måte å markedsføre seg på. Det er dit dere kan sende besøkende fra annen markedsføring dere gjør på nett.
    En nettbutikk øker salget; du selger til mange som ikke vil besøke en fysisk butikk, eller du lokker dem til deg.

Et viktig kostnad - å bygge og pleie

  • Et nettsted bør aldri bli ferdig, men oppdateres og fornyes jevnlig. Det er viktig for dere selv, besøkende og for å holde nettstedet oppe hos Google. Det tekniske må også vedlikeholdes; det handler om sikkerhet.

Men...

  • Du bør ikke starte byggingen uten fast grunn. Derfor gjør vi grunnarbeidet svært nøye - se "Slik gjør vi det"
CarolinesGourmet.no

Caroline Schøning selger ingen produkter direkte, men får mange henvendelser om å holde kurs eller ordne matopplevelser - i vakre Piemonte.